Hra již vyšla
Objednávejte nyní

Další informace o PC verzi

Napsal Davis, 21. 10. 2011, 10:16 | 48 komentářů

Ráno jsme zveřejnili pouze minimální hardwarové nároky a teď tu máme zbytek informací o PC verzi.

Bude ve hře nějaký Lobby systém jako v Modern Warfare 2?

  • Ano. Stejně jako v Modern Warfare 2 se budete moci s přáteli připojit do stejné lobby a poté najít vhodný server. Budete tak hrát s přáteli ve stejném týmu.

Podporuje PC verze stejné možnosti nastavení v Private zápasech jako ostatní platformy?

  • Ano, nastavení vlastního serveru je plně pod kontrolou zakladatele serveru. Včetně možnosti zakázání různých perků, zbraní a spuštění serveru na módu Gun Game, One in the Chamber nebo Infected. Vaše nastavení serveru lze uložit pro pozdější použití.

Bude mít Modern Warfare 3 dedikované servery?

  • Ano. PC verze bude mít dedikované servery a každý si může pustit vlastní server s vlastními pravidly.

Budou dedikované servery ranked nebo unranked?

  • Dedikované servery budou pouze unranked a bude plně na provozovateli jaké zbraně, perky atd. na něm povolí či zakáže.

Bude PC verzi mít nějaké grafické možnosti?

  • Ano. Můžete si nastavit DOF (Dept of Field), stíny, Anti-Aliasing a rozlišení textur a další možnosti.

Budou moci majitelé serveru ovládat server přes RCON?

  • Ano s možností kicknutí a banování hráče, úpravy rotace map, privátní chat k hráčům, změny map a mnoho dalších.

Bude ke hře vydán Mod Tools?

  • Ne v den vydání. Možnost pozdějšího vydání jako s Black Ops není vyloučena.

Bude hra obsahovat vyklánění do stran?

  • Ne. Důvodem je zachování stejného herního zážitku na všech platformách.

Může si hráč nastavit maximální možné FPS?

  • Ne, max_fps není možné upravit.

Bude hra podporovat hraní přes LAN?

  • Ano!

Jaký je maximální počet hráčů na serveru?

  • Aktuálně je to 18 (pro mód Ground War). Ale navýšení je možné po vydání.

Jak je Modern Warfare 3 integrované do Steamu?

  • Plně! Je možné se přes seznam přátel na Steamu připojit do hry, funguje i Steamový server browser (další server browser je i ve hře samotné, více informací níže), achievementy samozřejmostí.

Jak se Modern Warfare 3 vypořádá s hackery a cheatery?

  • Bezpečnost je něco na co se obě studia při vývoji hodně zaměřili. Modern Wafare 3 obsahuje více metod ochrany před cheatery - VAC, CAG a další metody, které jsou do hry přidané od samotných vývojářů.

Má Modern Warfare 3 Server Browser?

  • Jak jsme již zmínili výše. Ano má. Společně s ním můžete používat přidání serverů do oblíbených. Umí filtrovat servery podle pingu, mapy, módu, hardcode/softcore atd..

Komentáře (48 komentářů)

Přidat komentář

Pro vložení komentáře se prosím přihlašte.

Avatar

greendragonit

ten unranked znamena ze kdyz budu na dedikovanem serveru tak nebudu dostavat xp?

23.10.2011, 18:11 | +1 (0)
Avatar

MaC1D

presne tak

24.10.2011, 02:48
Avatar

VampirusCZ

Nove ofik videa a jeste tu neni ale uz je 2 dny stare
http://www.youtube.com/watch?v=BwaJWKuqfOc&feature=feedu

22.10.2011, 08:24 | +1 (0)
Avatar

watzke

Může si hráč nastavit maximální možné FPS?
Ne, max_fps není možné upravit.

Podle mě se jedná o dobrou zprávu.Max. fps bych viděl tak na 100-125(bohatě dostačující).Jednoznačně pozitivní zpráva.

21.10.2011, 23:28 | +1 (0)
Avatar

Dixie

Maximální FPS je u PC verze odjakživa 91, nevidím důvod proč by měli dávat v základu 125.

22.10.2011, 00:04
Avatar

watzke

I 91 bohatě dostačuje.

22.10.2011, 00:50
Avatar

Dixie

Ani zdaleka

22.10.2011, 10:26
Avatar

Tomasrehy

Lol, kámoš hraje na 30-35 FPS a to už nevnímáš jestli to je plynulý nebo ne, ale myslim si že tak 70-100 je ideální a navíc když to v MW 2 bylo stejný, tak co tu teď brečíte? Radši si hezky počkejte a pak se uvidí. Calm down and be happy

22.10.2011, 10:39
Avatar

Dixie

Tady ale nejde o plynulost...

22.10.2011, 11:10
Avatar

watzke

Jde o plynulost,o co jiného by mělo jít.Zkusil jsem to u CODA 4ky.
Poprvé jsem to nechal na 91-100FPS.Je to v pohodě hratelné,ale oproti 200 FPS(to jsem zkoušel potom) je okolní krajina více trhaná(neříkám nehratelná),ale více se trhá,u 200 FPS je to plynulejší.Ano,u FPS jde o plynulost obrazu(s jakou rychlostí se jednotlivé snímky zachytávají).

22.10.2011, 12:39
Avatar

watzke

Jo ještě jedna věc.Vývojáři asi vědí,proč nenechávají FPS u této hry vyšší.Pro představu.Mám grafiku GTX 590(jedu na win xp,takže nevyužívám její plný potenciál).Na CODU 4ce mi jede FPS v průměru mezi 200-250.Nejvyšší FPS,kterého jsem dosáhl,bylo kolem 800.To samé jsem provedl v BO.Průměrné FPS 100,nejvyšší snad 150.Dá se tedy usuzovat,že v průměru by mi MW3 běhalo na nějakých 125-150.Tomasrehyho kámoš ale takového snímkování asi nedosáhne.Ta hra je dělaná pro co největší komunitu hráčů,ne jen pro ty,co maj nabušený kompy.Nehledě na jednu věc,že pokud bys nechal max FPS na vysoké hodnotě,třeba 300 FPS,tak to jednak server už více zatěžuje a jednak je tu ještě jeden problém:příklad:na serveru se sejdou 3 kámoši:jednomu bude FPS lítat kolem 100,druhému 200 a třetímu kolem 300.Co se potom stane???Lagy!!!Mohou mít klidně všichni ping mezi 20-30,ale bude jim to na nic.Tady ty lagy bude způsobovat rozdíl v FPS.Tomu s max FPS se bude hrát parádně,2. bude mít mírné lagy a třetí si patrně asi moc nezahraje,protože ten s 300FPS bude chtít vědět v menších časových intervalech,kde se jeho 2 protivníci nachazejí.Proto vývojáři nechtějí měnit max FPS .A já s tím naprosto souhlasím.

22.10.2011, 13:06
Avatar

Dixie

Nejde o plynulost, nechápeš to. BTW lžeš, GTX590 dá i 1000FPS a v BO dá daleko víc než 100-150FPS. Spíš to bude tím že ti to limituje procesor.

22.10.2011, 13:41
Avatar

MaC1D

presne tak ja mel v cod4 900-1000 fps ( chce to jen trochu upravit cfg) a v BO tak 150-200 fps venku a 250 -350 uvnitr ( v budovach) a to mam GTX 470 ale i7 2600k, vykon procesoru je hlavne v BO znat nemluve o tom kdyz mas GTX 590 ( dvoucipovka)

22.10.2011, 13:53
Avatar

Simon

mě to rozjede . ale budu to hrat na ps3 . ale budu mit pujcene od kamose i na pc

21.10.2011, 20:34 | +1 (0)
Avatar

mcj9

Čekal jsem menší, viz Ram

21.10.2011, 18:22 | +1 (0)
Avatar

Kali442

noo to nezni zle akurat by mohli s timi FPS nieco porobit

21.10.2011, 16:21 | +1 (0)
Avatar

lutr

až na ty FPS dobre celkem

21.10.2011, 16:10 | +1 (0)
Avatar

DoMiNiK

HW nároky Fůůůůůůůj !!!!! Tohle má být skvělá hra, když jí nedaj ani novej engine??? 4 roky běhá furt na tom samém. To je hnus, podraz, odfláklá práce!! Jen kvůli tomu, že sem vášnivej fanda a mám každou Cod hru, tak si koupim i tuto, jinak bych o to vůbec nezavadil!!! BF3 rules !!!

21.10.2011, 15:54 | +1 (2)
Avatar

P5ycho0

souhlas

21.10.2011, 19:22
Avatar

Renin

Tohle je obyčejná demence. Hra vytvořená na konzolích pro konzole. Možnost nevyklánění se, uprava cfg. žadnej promod, xkmod. To se zase bude hrat.. Kdyby komunita v BO nebyla v česku tak slabá,tak to snad ani nekupuju.

Hratelnost bude upe užasna jak všude se bude všehcno lesknout a lítat same papirky že skoro nepujde nic vidět atd.. Datadisk pro mw2 za 1200.. Však jasně.

21.10.2011, 14:58 | +1 (1)
Avatar

SammySuicide

Jen 999

21.10.2011, 21:27
Avatar

caukyy

Samé super zprávy!! kromě těch Hw nároků které musí být FAIL..sice bych to rozjel ale já si myslím že je to FAKE a vyklánění do stran že nebude to už sem si myslel od začátku...ale jinak SUPER!!!

21.10.2011, 14:24 | +1 (0)
Avatar

MaC1D

O FAKE se rozhodne nejedna ! Psal to Robert Bowling na oficialnim foru. zdroj: http://community.callofduty.com/thread/4682

21.10.2011, 15:37
Avatar

Simon

tak to parada

21.10.2011, 20:33
Avatar

Dixie

takže MP locknutý na 91FPS ? bb MW3

21.10.2011, 13:14 | +1 (2)
Avatar

EPIXOR

Souhlas.

21.10.2011, 13:33
Avatar

GreyWolf

Mám tušení, že i tady to bude konzolový, takže to je asi 60...

21.10.2011, 13:43
Avatar

Dixie

Nebude, konzole mají lock na 60FPS kvůli rezervě - optimalizaci mají řešenou jinak.

21.10.2011, 13:45
Avatar

MaC1D

stejne by me zajimalo odkud je ta informace ze max_fps nepuje upravit ? podle me to pujde bud primo ve vlastnim cfg nebo si to kazdy bude moct upravit na serveru, v nejhorsim pripade to upravi nejaky mod (promod, xkmod nebo neco takove) po vydani Mod Tools takze nechapu co se tu resi

21.10.2011, 14:01
Avatar

Dixie

A co když to zamnknou přímo v enginu, že com_maxfps nebude ani v cfg ? Ořezávání configu je hit už od CoD WaW kdy v základní hře chyběl třeba /record a dodával se půl roku potom pomocí patche.

21.10.2011, 14:06
Avatar

MaC1D

pokud by neslo com_maxfps upravit v cfg, budou servery na ktere si kazdy bude moct nahrat nejaky mod ktery to upravi, nebude dlouho trvat nez to nekdo vymysli, v mw2 to bylo taky i kdyz v jednodussi podobe ( precejen to bylo na IWnetu kde nejsou takove moznosti jak u dedikovaneho serveru) takovy promod na kterem byl com_maxfps 250

21.10.2011, 14:27
Avatar

EPIXOR

Ty FPS si myslím budou locknutý přímo v jádře hry jak říkal Dixie. Tudíž, ani mód to neupraví si myslím

21.10.2011, 14:39
Avatar

Dixie

Serverový cfg pro Call of Duty se nijak výrazně od klientskýho neliší, jen je tam víc příkazů. Když píšou že to změnit nepůjde, tak to změnit nepůjde.

21.10.2011, 16:16
Avatar

MaC1D

v mw2 taky nemeli jit zmenit fps a slo to s nejakym modem takze asi tak, neznamena ze to co napisou oficialne bude po vydani hry platit

21.10.2011, 16:47
Avatar

MatlaCZ

Mě se líbí všechny tyto informace až na ten steam to mě trochu zklamalo ale stejně si to koupím.

21.10.2011, 12:58 | +1 (1)
Avatar

taktojelol

krco: u vyklánění taky nemusíš přemýšlet možná jen ty

21.10.2011, 12:55 | +1 (0)
Avatar

MaC1D

doufam ze tam bude i conzole, jinak pochybuju ze tam max_fps nepujde upravit , vim ze to v mw2 taky nejde ale tu v mw3 by to jit melo uz jen to ze mw3 podporuje dedik. servery znamena ze by to melo bit vice otevrene, melo by stacit upravit cfg na serveru a svuj cfg a hotove

21.10.2011, 12:16 | +1 (0)
Avatar

GreyWolf

Bude hra obsahovat vyklánění do stran?

Ne. Důvodem je zachování stejného herního zážitku na všech platformách.

Tak teď se hodně směju Jak vyklánění ovlivní herní zážitek na tak rozdílných platformách, jako jsou konzole a PC? Nemusí nás houpat a rovnou mohli napsat: Hra je primárně dělaná na konzole, na PC hazíme bobek a nebudeme se s touto verzí obtěžovat, jen nám to ubírá čas při utrácení peněz...

21.10.2011, 11:31 | +1 (3)
Avatar

Vasek2015

me to ani nijak nevadi. ja vetsinou hraju bez toho a nemam cas to pouzivat jedine smysluplne vyuziti vidim pro kempy. jinak v tak rychle hre to ztraci smysl.

21.10.2011, 11:53
Avatar

BCman

Já jsem to snad ani nikdy nepoužil takže je mi to šumafuk

21.10.2011, 12:00
Avatar

elitan

njn, tak vy jste lamičky, které okamžitě vyběhnout doprostřed řežby a nekrejete se

21.10.2011, 12:06
Avatar

BCman

Si piš
Prdel musí být

21.10.2011, 12:07
Avatar

Vasek2015

ja ti dam lamicka bezhlavne do boje nelitam hezky promyslim svoje kroky a rasim co se da a dost se vetsinou dari

21.10.2011, 12:18
Avatar

taktojelol

BCMan: asi si nehrál starší díly CoD, kde vyklánění znamnalo celkem hodně

21.10.2011, 12:19
Avatar

krco

hrám to aby som sa odreagoval a ne premyšlal (to si pustim potom Hearts Of Iron II)

21.10.2011, 12:38
Avatar

BCman

Hrál, a COD 4 hraju teď ,
ale stejně to nepoužívám

21.10.2011, 18:54
Avatar

Donald cze

Ja tyhle veci zas az tak moc neresim na multi jsem spis samotar hraju hodne FFA kde maji vsichni stejne podminky a zadnej lepsi team nebo horsi team ale asi dobre zpravy

21.10.2011, 10:56 | +1 (0)
Avatar

Dawe95

Juchů první buzík který komentuje

21.10.2011, 10:26 | +1 (0)

Anketa

Modern Warfare 3 mě...

Potěšilo

172 hlasů

Zklamalo

45 hlasů

Půl na půl

28 hlasů

Nevím, nehrál jsem

15 hlasů

Nejnovější komentáře

Objednávka

Partner

ClanWars
© 2010-2012 CoDGame.cz
Veškeré kopírování obsahu či částí grafiky není bez svolení administrátora povoleno.