Hra již vyšla
Objednávejte nyní

Modern Warfare 3 bude mít delší kampaň + další informace

Napsal Paradise, 14. 09. 2011, 21:32 | 224 komentářů

Spoluzakladatel studia Sledgehammer Games, Glen Schofield v nedávném rozhovoru promluvil také o kampani. Ta by měla být delší než u předchozího Modern Warfare 2, ale také zdůraznil, že délka bude hlavně záviset na stylu hraní jednotlivého hráče a obtížnosti.

Také jsme se dozvěděli pár nových informací zkrze Twitter Roberta Bowlinga.

  • Dočkáme se stejně jako v MW2 módu Barebones (vypnuté perky, killstreaky apod.).
  • Účinek všech výbušnin byl snížen.
  • Představen byl nový mód Team Defender. Bude založen na boji o vlajku, ale tu bude muset daný hráč držet u sebe pro získání bodů pro tým.
  • Zlatá kamufláž bude odemčena po získání maximálního ranku na určité zbrani.

Komentáře (224 komentářů)

Přidat komentář

Pro vložení komentáře se prosím přihlašte.

12

Avatar

Matezak

Super! Účinek výbušnin snížen = nádhera, Zlatá kamufláž = hnus

21.09.2011, 14:31 | +1 (0)
Avatar

crustacean5

Když ti ta zlatá kamufláž tak vadí, tak si jí dávat nemusíš, někomu se třeba líbí, např. mně

21.09.2011, 15:42
Avatar

gofi

neviem účinok výbušnín keď to porovnám s realitou už takto je dosť malí takže zníženie mi nepripadá jako dobrí krok ale uvidíme

21.09.2011, 15:45
Avatar

MikeMW3

já myslim že účinost výbušnin z MW2 byla tak akorát (myslim bez danger close samozřejmě) kvůli tomu snížení damage v MW3 bude dost hitmarkerů, stejně tak to zpomalený knifování to bude plno failů, je vidět že opravdu z tý hry chtěj udělat vyloženě zbraňovou záležitost, jen doufám že se nedočkáme toho že by výbušniny a knify zmizely z dalších COD úplně a zlatá kamufláž? no tu bych klidně v MW3 moh postrádat o tý ta hra neni to je jenom takovej bonus

21.09.2011, 16:21
Avatar

Gunner

Nejaka novinka? ne? nic?

20.09.2011, 20:07 | +1 (0)
Avatar

Paradise

402 na nás jaksi kašle Ale teď prý má být MW 3 hratelné na Eurogamer Expu, tak se tam snad něco objeví..

20.09.2011, 21:03
Avatar

caukyy

Já stejně už jen do vydání hry čekám jen další gameplay ze SP a zveřejnění HW nároků.

20.09.2011, 21:03
Avatar

lutr

tak HW naroky by měli byt podobny BO...

21.09.2011, 15:42
Avatar

lutr

Donald cze jestli se ti tady nelibi a musíš všechno kritizovat tak odejdi... nikoho tady nebavi číst tu tvoji rádoby kritiku.... zajimaloby mě jestli ses takovej jen tady nebo i vrealu a jestli ano tak seš docela neštastny clovek...

19.09.2011, 20:15 | +1 (2)
Avatar

MikeMW3

moje řeč myslim že v reálu by takovej nebyl protože už bych mu jednu dávno natáh

20.09.2011, 10:00
Avatar

Donald cze

Ja jsem v pohode nevim co mate i vy dalsi ja komentuju dane tema a misto toho aby me nekdo vyvedl z omylu ze si neco myslim spatne nebo jen napsal svuj nazor pokud ma jinej dorazi Mike pouze s urazkami na me jestli si to tady takhle predstavujete delat no prosim ale dalsi na musce Mika muze bejt kdokoli dalsi z vas staci kdyz s nim nebudete v necem souhlasit nebo mu okomentujete vic jak dva komenty jakmile mu dojdou argumenty a nevi co by rekl nebo mu dojde ze mate pravdu tak zacne bezduvodne nadavat a urazet a ne jen jednou ale jak koukam i ve vsech dalsich komentech takhle se chovaji hloupi lide.

20.09.2011, 10:09
Avatar

MikeMW3

proč bych se měl s někym hádat? se všema ostatníma se dá normálně mluvit a dohodnout, ty seš tady jedninej kdo furt otravuje a musí mít poslední slovo... a právě o tom to je, ne že máš jinej názor to si klidně měj de o to že ty prostě musíš za každou cenu provokovat... a nevim co meleš o tom že "dorazim" s urážkama ty si ten kdo vždycky příde se svym blbym komentem já si tě jinak nevšímám... mě by jen zajímalo co z toho máš? proč vždycky musíš provokovat? kdyby si bejval dal na mý rady a mojí kritiky (nebo kohokoliv jinýho) o Black Ops by sis nevšímal tak by žádná hádka nebyla, nevim proč si to neudělal, v tom případě si ty "hloupý člověk" jak řikáš... tak ti naposledy řikám přestaň si tý kritiky Black Ops všímat... podívej se třeba na lutra jemu se Black Ops libí ale tý kritiky si nevšímá a ještě pomlouvá tebe za ty tvý komenty a když už to dělá i hráč Black Ops tak by ses nad tim měl zamyslet v nás totiž ta chyba rozhodně neni

20.09.2011, 10:50
Avatar

Cryman

souhlas s lutrem i mikem

20.09.2011, 14:47
Avatar

MikeMW3

Cryman :

20.09.2011, 16:44
Avatar

roflexz

http://www.youtube.com/watch?v=fOjOCZntXsM&NR=1

MULTOPLAYER GAMEPLAY?

19.09.2011, 19:59 | +1 (0)
Avatar

gofi

nebolo tu toto video už davnejšie?

19.09.2011, 20:18
Avatar

MikeMW3

dobrej sestřih tu akci s MP5K na Undergroundu sem viděl poprvý sakra už aby to vyšlo

20.09.2011, 10:02
Avatar

caukyy

Líbí se mi že nové zvuky zbraní jsou takové "silnější"...

20.09.2011, 21:06
Avatar

Gunner

Tady je takovy pekny video pro inspiraci http://www.youtube.com/watch?v=NLdK7yCPJFI

19.09.2011, 18:39 | +1 (0)
Avatar

MikeMW3

no jo starý dobrý MW2

19.09.2011, 18:52
Avatar

werevolf

lutr me to celkem bavil multak asi uz nebavi viiiid

19.09.2011, 15:59 | +1 (0)
Avatar

lutr

celkem mě bavi ten multak ale uz to moc nehraju ja uz posledni dobou nehraju skoro vubec

19.09.2011, 17:16
Avatar

werevolf

kuwa na singl se tesi jenom offlineisti tady de snad jenom o multiplayer no neeeeeeeeeeeeee

19.09.2011, 15:33 | +1 (0)
Avatar

werevolf

jen tak z prdele sem dal FFA black ops(bleeeee×) tam se kempuje jak f karlovych varech na levne jidlo mrzaci

19.09.2011, 14:30 | +1 (0)
Avatar

Donald cze

To mi chces jako namluvit ze v jinejch dilech CoD se nekempuje??Dobrej for

19.09.2011, 14:51
Avatar

werevolf

black ops je shit to tady snad pochopil kazdy.sniperky se nechytaji žadna taktika tu nehrozí zvuky zbraní ala ppraskajicí větve a pravopis ?? uplne stejny jako hra na hovno. BO shit

19.09.2011, 14:20 | +1 (0)
Avatar

werevolf

muj pravopis

19.09.2011, 14:25
Avatar

MikeMW3

Black Ops = totální fail po tomhle tvym komentu už jenom čekám kdy zase dorazí Donald cze se svejma teplejma komentama jak je Black Ops skvělej... třeba nic nenapíše ale moc v to nevěřim jak ho znám...

19.09.2011, 14:42
Avatar

lutr

mě to celkem bavil multak v BO... celkem si to tam davam nenni problem dat 40kilu na jeden zivot hrajou tam asi lamy

19.09.2011, 15:53
Avatar

MikeMW3

lutr : když tě to baví tak je to v pohodě jak už sem řek každej má svý oblíbený hry a názory mě nevaděj lidi co maj rádi Black Ops mě tady vadí jenom Donald kterej tady furt provokuje svejma blbejma komentama kdyby si je odpustil tak by to bylo v klidu ale to on ne...

19.09.2011, 16:37
Avatar

lutr

asi nějake maly bejby

19.09.2011, 17:15
Avatar

MikeMW3

já fakt nechápu co z toho má že furt provokuje... doufám že už toho konečně nechá a budu zas moct v klidu komentovat aniž bych se s nim musel hádat

19.09.2011, 18:14
Avatar

lutr

něco ti poradim nevsimejsiho ... kdyz si ho nebudeme vsimat tak tady bude si povidat sam se sebou a akorad se mu budou vsici smat ze je to lofas

19.09.2011, 18:25
Avatar

MikeMW3

to je fakt doufám že to nebude jako minule když ho všichni pomlouvali a on místo aby toho nechal tak začal všem nadávat... snad se poučil aspoň v něčem... ale teď zatim nic nedělá tak už ho nechám bejt, já už se opravdu nechci hádat, snad už s těma komentama přestane

19.09.2011, 18:45
Avatar

KiTTy

No to doufám že SP bude delší ale stejně mě víc zajímá MP ale celkově prostě COD 4EVER !

18.09.2011, 21:23 | +1 (0)
Avatar

caukyy

Ouu YES!!!

20.09.2011, 21:09
Avatar

gofi

no uvidíme jaká ta hra bude,, zatial jej moc nádeje nedávam ale pokial to bude lepšie než to dementné bo tak ešte pouvažujem o kúpi

18.09.2011, 19:50 | +1 (0)
Avatar

lutr

ja nevim co ostatni prndaji ale mě se BO (multak) libi

18.09.2011, 20:10
Avatar

gezzit

Jo lutre. To jsme si všimli když jsi to už napsal asi 10x

19.09.2011, 20:19
Avatar

lutr

musi to videt vsici

19.09.2011, 22:22
Avatar

MikeMW3

no než Black Ops to bude lepší určitě já si to rozhodně koupim hned jak to vyjde

20.09.2011, 10:06
Avatar

MikeMW3

pro mě je MW3 jednoznačně nejlepší hra tohohle roku

20.09.2011, 10:06
Avatar

lutr

jo jo ten den kdy to vyjde si beru volno ze školy a hned si to pujdu koupit

21.09.2011, 15:47
Avatar

EthanBB

Tak pome znova na to

Q - Co nam mozes povedat o Challenge-och pre Tituly/Emblemy. Bude to ako v MW2 alebo vylepsene?
A - Vylepsene, hlavne ich prezentacia a opis. Tiez mozete sledovat priebeh ziskavania dalsich.

Q - Ako to bude technicky s multiplayerom?
A - Matchmaking a Dedikovane servery pre PC, P2P pre konzoly.

Q - Alternativne farebne schemy? IW vzdy zabuda na to kolko muzov je cerveno/zeleno farboslepych. Treyarch to vzdy mal.
A - Ano, mame tam nastavenie pre farboslepych.

Q - Co zac je ten prenosny radar? Nikdy som nemal rad HeartBeat senzor.
A - Prenosny radar je prislusenstvo (Equipment) ktore po umiestneni pinguje (skenuje) minimapu v jeho bliskosti v 360 stupnovom uhle (takze motion senzor z BO)

Q - Budem si moct vybrat ci chcem Red Dot Sight z MW1 alebo MW2?
A - viac nez to, budu sa odomykat rozne tvary mieritka ako budete levelovat svoju zbran.

Robert Bowling je momentalne v Parizi takze dnes len tychto par

18.09.2011, 01:21 | +1 (1)
Avatar

MikeMW3

díky Ethane za tvojí práci potěšila mě ta zpráva o red doth side ten z MW1 se mi nikdy nelíbil mám radši ten z MW2 jinak se mi nelíbí ten "Motion Sensor" ale v MW3 aspoň bude všechen equipment v jedný sekci ne jako ta deb*lita v Black Ops že moh mít hráč granáty a ještě equipment kvůli týhle blbosti sou v Black Ops na každym rohu právě Motion Sensory a ještě Claymory to je fakt na nic...

18.09.2011, 12:06
Avatar

Donald cze

ha ha jaka blbost ty by si jako vojak neunesl dva granaty a jednu claymore??To by chtelo zlepsit fyzicku

18.09.2011, 16:42
Avatar

MikeMW3

když má v Black Ops každej a to myslim uplně každej claymore nebo motion sensor jenom kvůli tomu že ty noobové z Treyarch udělaj granáty a ještě equipment tak je to na nic je to pak na každym rohu... a nevim co sem pleteš co bych já unes nebo ne... fakt nevim jestli seš úplně vypatlanej nebo co, ty prostě musíš okomentovat každou kritiku Black Ops, ty seš totální Black Ops gay nepřipustíš aby se na tu hru někdo jenom křivě podíval to hned vždycky přiběhneš se svejma teplejma komentama... už seš s tim dost trapnej

18.09.2011, 19:40
Avatar

MikeMW3

už mi konečně dej pokoj, bejt já admin tak už máš dávno ban na MW3 stránky protože když seš tak přiteplenej na Black Ops tak nevim co sem furt lezeš

18.09.2011, 19:43
Avatar

EthanBB

TO Donald cze - nejde o to kto co dokaze uniest ale o to ze je potom nevyvazena hra.

18.09.2011, 22:42
Avatar

Donald cze

Nevim co zas mas Mike jen jsem rekl ze to blbost neni(muj nazor) a pokud vim tak o BO na MW3 strankach mluvis jen ty k tomu dalsimu se uz vyjadrovat nebudu

19.09.2011, 08:13
Avatar

Donald cze

A EthanBB jak to ze je hra nevyvazena? Je tam nekdo znevyhodnenej? Ja myslim ze maji vsichni stejne podminky vsichni si muzou dat stejne zbrane i vybaveni je jen na hraci pro co se rozhodne s ohledem i na serveru na kterem chce hrat.Jen to chce u toho taky trochu premyslet....

19.09.2011, 08:25
Avatar

MikeMW3

já mluvim o Black Ops v porovnání s MW2 nebo MW3 protože Black Ops je fail tak jenom řikám že bych nechtěl aby to tak bylo v MW3 ale ty sem chodíš aby si to Black Ops vychvaloval a to je rozdíl, jakmile o tom něco někdo napíše (hlavně já) tak se můžu spolehnout že se tam objeví tvůj koment o tom jak je Black Ops úžasná hra a jak seš na to přiteplenej, několikrát sem ti řikal aby sis mejch komentů o Black Ops nevšímal ale jak vidim tobě to asi dělá dobře někoho otravovat... normální člověk by si toho nevšímal z toho je vidět že ty zřejmě nejseš úplně v pořádku

19.09.2011, 09:15
Avatar

MikeMW3

jo mimochodem když furt meleš že nechceš měnit ničí názory tak proč přesvědčuješ Ethana že je ta hra vyvážená? když on si myslí že neni (a já s nim souhlasim) tak je to jeho věc ty do toho nemáš co mluvit... je fakt že by to chtělo trochu přemejšlet ale to ty zřejmě nedokážeš

19.09.2011, 09:19
Avatar

Donald cze

Co si o sobe myslis do haje? Ze jen tvoje nazory jsou ty spravne a ostatni co s tebou nesouhlasi hlavne ja tak tu nemaj co delat? To ty tu nemas co delat kdyz umis jen kritizovat a sam kritiku nepoberes a hned takhle vyskakujes jak certik z krabicky uz se nad sebou zamysli to ze tu napisu svuj nazor o cemkoli neznamena ze tebe nebo nekoho o necem presvetcuju je to pro tebe asi tezky pochopit ale vsichni tu nebudou jen ti prikyvovat takovej je zivot a muzes klidne pokracovat v urazkach od nekoho jako jses ty se uz vyprovokovat znovu nenecham

19.09.2011, 14:47
Avatar

MikeMW3

to neni o názoru mě je uplně jedno jakej má kdo názor to je o tom že ty prostě musíš za každou cenu okomentovat každou kritiku Black Ops jak dem*nt a nepřestaneš ani když na tebe člověk mluví slušně ani když ti nadává... buď seš malý děcko co za každou cenu musí mít poslední slovo a nebo nejseš normální

19.09.2011, 16:23
Avatar

crustacean5

Hej kluci ja na Call of duty nedam dopustit, jak někdo v mém okolí řekne že je COD s***a tak dostane na hubu, 1. protože to není pravda, 2. protoze serii COD mam rad. Takze si myslim ze hadat se kvuli 1 claymoru a 2 granatum,...... to je takova malá prkotina oproti tomu co jsem psal , mně taky štve když nějakej p*** camper s motion sensorem udela 180° a killne mně, ale podle mně to není důvod nadávat na tu hru, nebo na to jakej názor na to máme. Nedávno jsem čet že Robert Bowling nesnáší ty věčný rozpory mezi BF a COD, taky si hodla koupit BF3 jako důkaz náklonosti k vývojářům BF a taky k ukončení těch šarvátek, mám rád obě hry a opravdu se minelíbí jak nadáváte nejenom na sebe, ale i na MW2 a BO, sakra chlapi obojí je Call of duty, tak už toho necháme, konec hádek a narážek, a podejte si (asi jenom chatově) ruce , každý je taky jenom člověk.

21.09.2011, 19:15
Avatar

MikeMW3

crustacean5 : tady nešlo o to kdo jaký COD má rád ale už to nebudu znova otevírat tahle debata už je uzavřená, Donald už ty komenty psát nebude (aspoň to řikal) tim pádem se nebudeme mít proč hádat a od teď už snad budeme moct v klidu komentovat bez hádek

21.09.2011, 19:30
Avatar

lutr

crustacean5 Souhlasim nikdy nezapomenu jak jsem poprve hral COD1 demo... to jsem byl snad v 3 třidě a tato hra se mě od prvního dojmu vryla do srdce a jak jak davaji pro věrne fanoušky jen na konzole tak to je takova capina... ja jsem věrný fanoušek prvni dily nebyly na konzole ale na počitače ale oni tedka kašou na fanoušky kteři začali hrat prvni cod a kteři mezi tim dávno odrostli a raději změřují hru pro male decka na konzole... jenom diky nám kteří dali šanci prvnimu dilu CoD tak je CoD tam kde je... na vrcholu akčních her... a jak se nám za to odvdecili ?? nijak

21.09.2011, 19:34
Avatar

gezzit

Jak se ti odvděčej? Třeba že dělaj další cod? A i kdyby udělali něaký speciální edice na PC tak ty si je asi nekoupíš Lutr... Když si psal že nemáš ani na tričko, a že ti přijde cod:XP zbytečný. Tak už vidím jak si koupíš speciální edici třeba za 2500...

21.09.2011, 19:44
Avatar

crustacean5

Ok MIKE MW3, to je super zprava, uz to tedy nebudem rozebirat.

21.09.2011, 19:44
Avatar

lutr

jžs to byla prdel naco mě bude dalši tryčko ? už jich mam tolik že už nevim co s něma a navic bych asi nemohl jit po ulici s Logem call of duty... a kdyby dali sberatelsou pro PC tak ju okamzite predobjednavam....

21.09.2011, 19:51
Avatar

Donald cze

Snad to nikomu nebude vadit ale jen bych rad opravil Lutra neni pravda ze prvni dily CoD byli jen na PC ja hraju CoD na PC od MW1 CoD1,2,3 jsem odehral na PS

22.09.2011, 11:05
Avatar

therek

jj taky z toho strach nemám že to bude blbě optimalizovaný ale už by mohli zveřejnit HW požadavky kruci

17.09.2011, 15:21 | +1 (0)
Avatar

gezzit

V pravo nahoře je tpačítko "reagovat"

17.09.2011, 15:49
Avatar

EthanBB

Modern Warfare 3
Optimal System Requirements [PREDICTED]


Intel CPU - Pentium Dual Core E5500 2.8GHz
AMD CPU - Phenom II X2 550
Nvidia GFX Card - GeForce GT 340
ATI GFX Card - Radeon HD 3800 series
RAM (Memory) - 3 GB
Hard Disk Space - 12 GB
Direct X9

Staci hladat

18.09.2011, 01:02
Avatar

caukyy

Ale to klidně můžou být jenom dohady ale jestli to tak bude a tohle sou doporučené nároky tak s minimálníma by neměl být problém

18.09.2011, 11:02
Avatar

therek

Každej den na goglu sem hledal a toto sem nenašel maximálně podobný mno

18.09.2011, 12:45
Avatar

lutr

vvzhledem k tomu ze hra je delana hlavně na konzole se nemusime bat vetsich na roku takze budde v kludu ze to rozjedou majtele starších sestav i na Win 98

18.09.2011, 18:13
Avatar

SammySuicide

Buďme rádi za několik let starý engine, aspoň nám to hezky pošlape

19.09.2011, 12:41
Avatar

MikeMW3

SammySuicide : přesně moje řeč

19.09.2011, 13:12
Avatar

lutr

vsak nerikam ze ne ale menči destruktivni mod by se hodil

19.09.2011, 17:14
Avatar

caukyy

Mě by se líbilo kdyby udělali ty nohy jak v BF že když se koukneš dolů tak tam ty nohy máš a nebo jak něco přeskakuješ.

20.09.2011, 21:13
Avatar

GenuineOverlord3

Já na to seru nebudu to kupovat hned povydaní třeba že to bude mít ten stejný problém s multiplayerem jako u BO takže počkám měsíc po vydaní a bude. A určitě to bude levnější

17.09.2011, 12:48 | +1 (1)
Avatar

gezzit

No, tohle dělá aspoň někdo, kdo to uměl vydat už optimalizovaný, To nevydává treyarch, takže zase takovej strach z toho nemám

17.09.2011, 15:09
Avatar

DumbleerCZE

Přesně, tentokrát z optimalizace strach nemám

17.09.2011, 15:12
Avatar

EthanBB

Viac sa mylit nemozes, cakat ze po mesiaci budu nizsie ceny? Kde zijes? Ved BO ma ceny ako pred rokom.

A ak si to kupis teraz tak neviem kde planujes kupovat ty ale ja mam na predobjednavku zlavu 13€ (cca 300Kč). Takze urcite je to lacnejsie teraz ako potom a tebe moze byt jedno ako rychlo opravia multiplayer (ak bude treba, pre mna bol aj BO Multiplayer vzdy hratelny v pohode), proste to nebudes hrat dovtedy kym to neoptimalizuju.

18.09.2011, 00:57
Avatar

EthanBB

Kedze sa zasa nudim tak vam opat prelozim zopar cerstvych tweetov (Q - otazka, A - Odpoved)

Q - Bude Scavenger ako v MW2, ze doplni vsetko?
A - Je lepsie vybalancovany, klasicke naboje vam doplni vzdy ale do M203-ky (Granade launcher) iba ak aj dotycny ktory zomrel ich mal. M302-ke sme znizili ucinnost a akoro uz nieje pouzivany, su totiz aj lepsie zbrane.

Q - Uz ziaden Stoppinf Power? (perk z MW2)
A - Nie tak uplne, damage zbrani ako takych je zvyseny takze takyto perk nieje treba.

Q - Aky bude mat MW3 rating?
A - Este sme ziadny nedostali a le predpokladame M (od 18r.)

Q - Preco nepovypinate deathstreaky pre hracov na lvl80? Ved su dost skuseny na to aby ich potrebovali.
A - Deathstreaky niesu len pre hracov s nizsim lvl. Su pre kazdeho kto dostava nakladacku aby mu trosku pomohli.

Q - Budu v MW3 tituly a emblemy?
A - Ano, odomykaju sa po splneni urcitych uloh (challanges) a akcii, tak ako v MW2. Hraci si ich NEvytvaraju. (zrejme referencia na BO)

Q - Bude sa kampan dat hrat v Co-Op?
A - Nie, kampan je vdy solo. Pre co-op je SpecOps ktory je vyladeny pre dvoch hracov.

Q - Co ak bude v nejakom teame vela Juggernautov?
A - Haha! Tak to bude ten najpomalsi zle pripraveny tym a budu rozneseny na kopytach. Ved to bude vlastne len samy Riot Shaild

Q - moze byt umiestnene prislusenstvo (equipment - C4, Claymore atd.) znova zdvihnute?
A - Ano, mozete. Je to velmi vhodne pre prenosny radar. (dalsi doplnok potvrdeny )

Q - Dnes mi v GameStop-e (obchod s grami v UK) povedali ze za hranie online sa bude platit, je to pravda?
A - Nie

Q - Mozete potvrdit alebo vyvratit ci bude v MW3 hladane blizkych hier? (toto sa na PC asi nevztahuje)
A - Stravili sme vela casu optimalzovaniem automatickeho lokalneho vyhladavania aby z toho profitovali hlavne zahranicny hraci.

Q - Bude sa dat nastavit rozna senzitivita pre normalne mierenie a pre ADS?
A - Senzitivita bude len jedna (.. vdaka bohu )

Q - znizili ste damage noob tube na ferovejsiu hladinu?
A - Znizili sme dmg vsetkych vybusnin. Snazime sa tym hru nasmerovat na klasicke zabijanie zbranami (gun-on-gun gameplay).

Dalsie podstatne twwety som nenasiel, takze hadam dovi nabuduce

Sry za pripadne chyby a preklepy.

16.09.2011, 23:39 | +1 (2)
Avatar

gezzit

Super Jen a jen dobrý zprávy

17.09.2011, 00:28
Avatar

HorcaCZ

nedal bys sem odkaz odkud to překládáš?

17.09.2011, 10:18
Avatar

MikeMW3

až na ten přenosnej radar jsou to dobrý zprávy přesně nevim jak to bude vypadat ale předpokládám že to bude jako Motion Sensor z Black Ops a to by pak bylo blbý aspoň doufám že když už to tak bude tak Cold Blooded na tom bude neviditelnej

17.09.2011, 10:35
Avatar

MikeMW3

ještě se mi taky nelíbí to snížení účinnosti výbušnin myslel sem že to bude jen pro grenade launchery ale jestli je to pro všechny výbušniny tak je to na nic a bude v tý hře hrozně hitmarkerů... ale všechno se ukáže až vyjde MW3

17.09.2011, 10:39
Avatar

tranecz

překládá to z twitteru,proto tweety,je to něco jak FB ale lepší

17.09.2011, 11:03
Avatar

MikeMW3

díky Ethane za to překládání těch informací sem rád že v tom hodláš i pokračovat

17.09.2011, 11:11
Avatar

DumbleerCZE

Už se nemohu dočkat, už aby to tu bylo !!

16.09.2011, 21:49 | +1 (0)
Avatar

gofi

zaujimave že taka c4 aj v malom množstve pošle k zemi taky menši dom ale v cod sa rozhodli že už aj pri tak malej exploziji hu ešte omezia,, buď si robya srandu alebo neviem .,. možno za chvilu nebudeme hadzať granaty ale prilepovace zemiaky

16.09.2011, 13:41 | +1 (0)
Avatar

krco

To mi pripomína BF2 "projekt reality", tam ked si nebol min 20 metro vzdialeny od C4 tak bol s tebou amen

16.09.2011, 20:56
Avatar

lutr

To elite se platí ne nebo je to aji pro PC zadarmo a po případě kde to stahnu? kuju

15.09.2011, 23:33 | +1 (0)
Avatar

DumbleerCZE

Také bych rád věděl A předem děkuji za odpovědí

16.09.2011, 00:24
Avatar

DumbleerCZE

Já jsem se na tom elite zaregistroval, ale v pc kolonce to píše bohužel : Coming soon. Zde sem udělal screen aby jste viděli : http://www.cze-clan.mzf.cz/wp-content/uploads/2011/09/Bez-názvu.png

16.09.2011, 00:42
Avatar

caukyy

Podle mě se to bude platit na tom CoD XP byla i ňáká cena kolik to bude stát ale nevím jestli to bylo k PC ale myslím že se platit bude

16.09.2011, 05:54
Avatar

DumbleerCZE

Tak uvidíme mno... Snad nás překvapí

16.09.2011, 10:04
Avatar

caukyy

No...tak ti nás už dost překvapili s PC verzí i tak...

16.09.2011, 16:21
Avatar

DumbleerCZE

To je také pravda

16.09.2011, 16:31
Avatar

lutr

a co je na tom elite tak dobre ? že tam jsou nějake statisktiky ??? kčemu mě to je vubec ?

17.09.2011, 13:05
Avatar

gezzit

No tebe to možná nezajmá, ale ostatní třeba jo. Chtěl bych se porovnat s kámošema kdo je lepší. Kdo má víc výher, víc zabití a tak... A Když si zaplatíš členství tak máš rok dlc zdarma a má jich bejt 20 Což ale pochybuju. Ale pár jich za ten rok stihnou vydat

17.09.2011, 15:10
Avatar

lutr

a koli kže to stoji na ten rok ?

17.09.2011, 16:31
Avatar

gezzit

Někde jsem četl že asi přibližně 850...

17.09.2011, 16:39
Avatar

caukyy

Zlodějna a stejně to je něco jako facebook

18.09.2011, 11:00
Avatar

lutr

facebook pro pařmeny sorry ale takovej zavyslak nejsem abych platil za to ze se muzu divat na cizi statistiky

18.09.2011, 20:11
Avatar

gezzit

A za to že budou v ceně dlc. Který se ti jinak o hoooodně prodražej...

18.09.2011, 21:11
Avatar

lutr

jo jo to je pravda ale je to zlodejina chcou udelat 20dlc coz znamena ze bude 20 ruznych verzi servru takze pokud opravdu nebudes mit vsechna dlc tak si nezahrajes a pokud 1 dlc bude za 300kc tak celkove budem platit 6000kc... coz je 5x vic nez nova hra

20.09.2011, 15:26
Avatar

RedJohn

Sice jsem nebyl moc velkej fanda multiplayeru world at war ale strašně se mi tam líbil mod který v žádnym jinym codu nebyl,zřejmě kvůli velikosti map a to byl WAR. Něco podobnýho bych si chtěl zahrát i v MW3 a myslím že by to bavilo i ostatní hráče.

15.09.2011, 20:40 | +1 (0)
Avatar

lutr

tak war to byl asi nejpovedenejsi mod.... ten se me dost líbil...

15.09.2011, 22:19
Avatar

caukyy

No tak WAR sem hrál v CoD5 pořád třeba jak sem hrál za Japončíky... (získáváte vlajky 3 krát rychleji) Thenoheka thenoheka BANZAI!!! nebo za Rusáky: ura! URA! URAAA!!!

16.09.2011, 16:24
Avatar

lutr

v cod5 naji dobre zvuky

17.09.2011, 01:13
Avatar

JAMES

Hlavně pryš s noobtube!! Kazí to hru! Každej tu brečí a vymlouvá, proč to nemže používš, když to dali do hry, asi pro to, že jsou v mw3 menší mapy, než třeba BF3, takže špatné vyuižití!

15.09.2011, 17:37 | +1 (0)
Avatar

MikeMW3

mě osobně grenade launcher vůbec nevadí rozhodně ne tak jako Last Stand a Painkiller to byly vyloženě sviňárny... ale teď můžeme bejt oba v klidu Last Stand a Painkiller tam nejsou a grenade launchery budou mít menší damage než v MW2 (což je hodně protože už v MW2 byly GL slabý bez danger close) a navíc ještě tam budou dedikovaný servery takže můžeš počítat s tim že tam GL budou skoro všude zakázaný

15.09.2011, 18:00
Avatar

krco

Noobtube treba obmedzit, ale predpokladam že ho tvorci chceli použť tak aby sa dalo lahko zbavit camperov

15.09.2011, 20:02
Avatar

lutr

me taky noobtuberi navadi a paintkiller taky moc ne vadi me laststand ale zevseho nejvic me vadi flash a stun.... to mam chut rozkopat obrazovku kdyz to nekdo na me hodi a ja nic nevidim a zabijou me...

15.09.2011, 22:21
Avatar

gezzit

Jako co máte proti granate luncheru??? Je to klasická výbava ke zbrani... To je jak kdyby se vám nelíbilo že má někdo c4, protože to bouchá na vzdálenost... No už se těším až někoho zabiju luncherem a bude brečet a snažit se mě vyhodit... Známe z CoD 4

15.09.2011, 22:43
Avatar

MikeMW3

jak už sem řek já proti grenade launcheru nic nemám je to normální zbraň jako každá jiná stejně jako G18 zabijej rychle a nemusí se skoro mířit a proto sou to hned "noob" věci? kdyby se rači ty co na to nadávaj s tim naučili hrát tak by to bylo daleko lepší samozřejmě sou i věci který sou vyloženě k nas*ání jak už sem několikrát řek Last Stand a Painkiller, fakt mi příde dost dem*ntní abych někoho zabil a on místo aby umřel tak jenom spadne na zem a vytáhne pistolku a umře až pozdějc (ne v Black Ops tam je to dokonce ještě tak deb*lní že ho můžou oživit), nebo aby si někdo vzal prášky který mu zvětšej život to je fakt na hlavu...

16.09.2011, 14:23
Avatar

MikeMW3

já sice mám rád trochu nereálnosti ve hrách (kdyby byly hry reálný úplně tak by byly na nic) ale něco je opravdu přehnaný...

16.09.2011, 14:26
Avatar

caukyy

Mě zatím na CoD jen sralo 1. kempři!!!2. Last Stand (LS)3. grenade launcher jen v jednom případě: když bojujeme proti sobě a on mě chce dostřelit tak si nastaví GL a killne mě to mi nevadí...jenže když je ko*** co se respne a hned si nastaví GL a chodím s tím jak de*** tak to mě važně sere nebo když s GL kempíí!!!

16.09.2011, 16:29
Avatar

gezzit

Mike: No konečně někdo s normálním myšlením

16.09.2011, 22:39
Avatar

MikeMW3

gezzit : díky

17.09.2011, 10:27
Avatar

MikeMW3

sem rád že má i někdo jinej stejnej názor

17.09.2011, 10:27
Avatar

gezzit

No vidíš a podle lutra by asi měli zakázat flashbangy... No třeba se v Mw3 dočkám až někoho zabiju po tom co k němu hodim flashbang jestli bude brečet

17.09.2011, 11:22
Avatar

MikeMW3

to se můžeš spolehnout zvlášť když bude 1 kill od killstreaku to je pak vždycky nadávek

17.09.2011, 12:20
Avatar

lutr

flashe nesnasim to je takova konina kdyz sou male mapy tak na zacatku vsichni vyhazi granaty a fleshe a pak to vsude boucha nikdo nic nevidi a je to v hovnu

17.09.2011, 13:06
Avatar

gezzit

Tak už vím s kym bych nechtěl hrát... No spíš proti komu... Protože bych tě nemohl ničim zabít anižby jsi potom nenadával ve stylu: noob, lama a tak...

17.09.2011, 18:20
Avatar

lutr

ja nenadavam... ja sem celkem klidnej a do lam a do noobu nadavam akorad cheaterum protoze to sou pravy lamy ale jestli chceš dame hru ne ? přidej si mě na steamu lutrcz napiš a dame

20.09.2011, 15:25
Avatar

oskrob

Fail knife lol.Ale tak proc ne bude se vic strilet.

15.09.2011, 16:04 | +1 (0)
Avatar

Gunner

To jako, ze se mp nebude moct pouzivat knife?

15.09.2011, 16:47
Avatar

MikeMW3

budeš moct používat knife jenom to bude pomalejší zatim se ale neví jak moc

15.09.2011, 16:50
Avatar

MikeMW3

taky už sem viděl video kde byla pistole s tactical knifem takže to bude to knifování zase zrychlovat

15.09.2011, 16:52
Avatar

tranecz

No je to rozhodně plus,já osobně nemám rád ty „magory“ co pobíhají jen s nožem.Podle mě to dost kazí hru,naštěstí se s tím už tak moc nesetkávám...

15.09.2011, 18:27
Avatar

gezzit

Stačí si dát G18 akimbo a žádnej "magor" s nožem nemá šanci

15.09.2011, 22:41
Avatar

lutr

gay18 s analem sou nejveci svinarny

15.09.2011, 23:06
Avatar

DumbleerCZE

To mi vůbec nevadí , alespoň se bude více střílet, což je +

16.09.2011, 00:33
Avatar

gezzit

No vidíš zase. Člověk aby se bál vzít si zbraň než se předem zeptá na serveru. Každýmu něco vadí, Někomu knifeři, dalším zase g18, dalším granatelunchery a dalším brokovnice... Tak já nevim s čím hrát aby to lidem nevadilo... Ale někdy je to zábava když děcka brečej když je zabijíte tim, čim oni neuměj... A je to jen hra, tu možnost s tím hrát máte taky, Tak nebrečte že vás tim někdo zabil

16.09.2011, 09:51
Avatar

DumbleerCZE

To gezzit: Hele já nad tím nebrečím , mě už dali hodně kicků za to, že jsem požíval knife a dával je a oni si nemohli s knifem proti mě škrtnout. Ty co za to vyhazujou ze serveru, jsou podle mě jen malé děti, lépeřečeno lowky, které to s tím neumí, tak vyhazujou hráče co to umějí. Toť jen můj osobní názor

16.09.2011, 11:45
Avatar

lutr

tak promin ale G18 je nejhure nastavená zbran ve hre... strili to rychle silne a ucitenk ma aji na velkou vzdalenost a neda se stim netrefit.... proste

16.09.2011, 12:06
Avatar

gezzit

No a? A o to jde. Že je silná... Tak proto se s ní hraje. Jako Promiň ale jen blbec nehraje se silnou a rychlou zbraní... To je jako kdyby jsi nepoužíval RPD protože má hodně nábojů, že je to špatně...

16.09.2011, 12:14
Avatar

MikeMW3

přesně gezzit vy co si stěžujete když chcete hru kde sou zbraně slabý a nepřesný tak děte hrát Black Ops to je něco přesně pro vás

16.09.2011, 14:30
Avatar

Donald cze

Coze?????Dalsi rejpal dneska Mike kdyz BO nehrajes tudiz ho neznas prestan ho pomlouvat DIKY....

16.09.2011, 14:37
Avatar

gofi

toto je zas debata na kkt .. g18 či už richlopálna je stále v triede pištole a tudíš o tom svečí aj dostrel.. myslim že to čo bolo v mw 2 s g18 bola stupidyta vyvojarou ,, pretože keď to má vetšiu kadenciu než napr, samopal tak to malo byť aj odpovedajuco učinné.. lebo prepáčte ale takto mi niekto vletí do budovi a v minute je stena zasipaná 200 gulkami tak nemám moc šancu

16.09.2011, 15:11
Avatar

MikeMW3

a vida zase Donald cze nejzaritější fanoušek Black Ops co znám jak si přišel na to že Black Ops neznám? znám ho moc dobře a to že tam ty zbraně sou nepřesný a maj malej damage je pravda řikali to i vývojáři ještě před vydánim že to tak bude takže to žádný pomluvy nejsou máš se líp informovat já bych nikdy nenadával na hru kterou sem předtim nehrál o Black Ops mám svůj vlastní názor takže ať napíšu cokoliv tobě to může bejt uplně jedno jak už sem řikal ty ani nikdo jinej můj názor na Black Ops nezměníte takže bych ocenil kdyby sis tyhle komenty odpustil nehodlám se s tebou znova hádat

16.09.2011, 15:14
Avatar

Donald cze

Kolik hodin si asi u tak spatny hry nahral? To si teda prvni od koho slysim ze hraje hru i kdyz je to pro tebe TF......Zbrane podle me jsou presny az dost kdyby byli presnejsi uz by to nebylo priblizeno k realite ani na kilometr kdo strilel jako ja i ze skutecnych zbrani mi da zapravdu a hadat se urcite nebudu jen pocitej s tim ze kdyz napises neco o moji oblibeny hre ja tu budu porad a porad jen komentovat tvoje komentare NEMENIT TVUJ NAZOR skoda ze to nejde napsat vetsima pismenama protoze si asi slepej pisu to sem uz asi po pate a uz me to nebavi opakovat!!

16.09.2011, 15:51
Avatar

MikeMW3

hrál sem to dost na to abych si o tý hře vytvořil názor že sou ty zbraně přesný dost to je zase tvůj názor a když se ti líbí pomalý zabíjení tak je to tvoje věc ale i tak musíš uznat že rozdíl mezi přesností a sílou zbraní je mezi MW2 a Black Ops velkej a když furt píšeš že nechceš měnit moje názory tak by mě zajímalo proč vždykcy když napíšu něco špatnýho o Black Ops tak to hned komentuješ? a hlavně vychvalování Black Ops v MW3 sekci nikoho nezajímá tak si prostě mejch komentů o Black Ops nevšímej to bude nejlepší pro mě je Black Ops totální fail a nepřestanu to řikat jenom kvůli tobě

16.09.2011, 16:36
Avatar

tranecz

Já si nestěžuju že neumím s knife....umím a sakra dobře,ale štvou mě lidi co to hrajou pořád a neustále dokola a třeba jim to ani nejde...proti G18 nic nemám a sám je používám...jen mi přijde prostě dost uchylný aby tě někdo dal na 5 metrů s nožem,pokud by byl ovšem perk že je daný na kolečkových bruslích tak proč ne...

16.09.2011, 16:55
Avatar

Donald cze

Mike me se nezbavis pokud budes ty mluvit o BO v MW3 sekci tak ja taky a pokud ti vadila mala sila zbrani (fakt nevim co bys jeste chtel) tak mas hrat realnejsi servery jako HC 2-3 kulky a hotovo protoze vyprazdnit do nekoho celej zasobnik abys ho zabil pokud teda nahodou netrefis hlavu coz je u hopsajicich vojaku celkem tezky a u tretiho ti dojde munice mi neprijde tak zabavny a hlavne strasnej nesmysl A proc komentuju?? proc komentujes ty?? asi jsme si padli do oka

16.09.2011, 17:17
Avatar

MikeMW3

to ty se vždycky začneš hádat jenom co napíšu něco špatnýho o Black Ops... a proč sem předtim mluvil o Black Ops? no protože si furt někdo stěžoval že G18 je moc silná zbraň tak sem řek že můžou jít hrát Black Ops protože tam ty zbraně maj výrazně menší damage než v MW2 a to je pravda já jinak o Black Ops moc nemluvim ale ty jak vidíš že o tom někdo napsal něco špatnýho tak ho hned deš přesvědčovat o opaku... prostě jenom pochop že se většině hráčů Black Ops nelíbí a dokud ti o tom nechoděj psát do BO sekce tak ti to opravdu musí bejt jedno nikdo nepřestane projevovat svý názory proto že mu to někdo řekne pro mě je Black Ops totální fail, možná nejhorší FPS co sem kdy hrál a je to moje věc pro tebe je to zase jedna z nejlepších her (soudim podle toho jak to furt obhajuješ) a to je zase tvoje věc prostě si mejch komentů o Black Ops nevšímej a bude to vyřešený když někdo napíše tady v MW3 sekci něco špatnýho o MW3 tak se s nim klidně o tom hádat budu protože když se mu to nelíbí tak tu nemá co dělat ale když to napíše v Black Ops sekci tak ho tam rozhodně nepudu přesvědčovat jako to děláš ty teď... každej má svý oblíbený hry a svý názory a tim to uzavřeme

16.09.2011, 17:48
Avatar

Donald cze

Mike ja jsem nikdy nerekl ze mate mit radi BO nebo tu o tom nekoho presvetcoval ja jen komentuju pisu svoje nazory a to je cele fakt nechapu co s tim porad mas..ale ok dneska staci tak zas priste

16.09.2011, 19:11
Avatar

MikeMW3

pokud vim tak si napsal abych přestal pomlouvat Black Ops to je přesvědčování, trochu si to srovnej a pak teprv komentuj a když řikáš že nepotřebuješ aby měli všichni rádi Black Ops tak proč se do mě furt navážíš když o tom napíšu něco špatnýho? je to moje věc co si o tom myslim... jak už sem řek mejch komentů o Black Ops si prostě nevšímej nevim proč to vždycky musíš doplnit svim komentářem nebo se vyžíváš v hádkách? fakt nevim... když ti to někdo napíše v Black Ops sekci tak se s nim klidně hádej ale nevim proč se chodíš hádat sem... jo a doufám že už žádný příště nebude, doufám že si prostě těch mejch komentů o Black Ops přestaneš všímat jak už sem ti několikrát řek, každej normální člověk by to udělal (jenom když se rád hádá to je pak něco jinýho)

16.09.2011, 19:57
Avatar

lutr

Hele nevite jak je ten stelbox na battla3 jestli je to jako by primo obal na hru nebo obal na obal hry ??? diky.

15.09.2011, 15:51 | +1 (0)
Avatar

caukyy

Tenhle koment patří na bfgame.cz ! neeee tady!!! tohle je MW3 FAN neee BF FAN!!!

15.09.2011, 17:38
Avatar

lutr

jzs aby ses neposral

15.09.2011, 19:49
Avatar

gofi

caukky bacha lebo takto chytiš inkfart a myslim že je dobre sa pítať tu keĎ tam je to dosti mrtve

15.09.2011, 19:52
Avatar

lutr

joo noo tady pořad se srovnava battle 3 s mw3 tak se snad taky mužu zeptat ne ?

15.09.2011, 22:14
Avatar

caukyy

Omg no bude ten steelbook takhle: bude steel book a na něm nápis BF3 a v něm bude potom normální obal s hrou (CD) a manuálem...

16.09.2011, 05:51
Avatar

lutr

no vidiiiis jak je jednoduche odpovedet a nedelat takove problemy kvuli tomu

16.09.2011, 12:09
Avatar

gezzit

No vidíš A jak jednoduché by to bylo napsat na stránku BF3??

16.09.2011, 12:12
Avatar

lutr

to bych se musel znova registrovat a navic sem se dival a tam je to skoro mrtve tak nez by se me dostala odpoved tak to davno vyjde

16.09.2011, 12:21
Avatar

gezzit

Takže radši otravuješ lidi tady který spíš zajímá cod... To je dobré

16.09.2011, 12:30
Avatar

gofi

gezzit pokial ťa to tak otravuje tak to ani nečítaj a nekomentuj potom ťa to otravovať nebude

16.09.2011, 15:14
Avatar

caukyy

No jéžiš aspoň si získal dalšííí XP nééé myslím že to protebe není problém že lutre...

16.09.2011, 16:33
Avatar

gezzit

Sry, ale nevim předem co tam je napsaný, takže mě "donutí" si to přečíst... Ale už vidim jak by lidi reagovali kdyby se na BF stránce zeptal ohledně COD...

16.09.2011, 22:44
Avatar

lutr

no jak caukyyho by klepla pepka a ostatnim by to bylo jedno

17.09.2011, 01:13
Avatar

MikeMW3

je fakt že otázky ohledně BF3 sem nepatří ale zase to neni nic tak hroznýho objevujou se tady i horší komenty

17.09.2011, 10:30
Avatar

lutr

jo no treba Donald cze

20.09.2011, 15:24
Avatar

MikeMW3

lutr : to jo no

20.09.2011, 16:44
Avatar

DoMiNiK

Ty výbušniny mě štvou celkem. Jako doufám, že jen u granátometu. Jakože granátomet osobně používám jen na splnění challenge a pak ho hned sundavám.. Takže mě to bude fuk celkem. Ale jestli to snížej i u granátů nebo u claymore a C4, tak to se mi líbit nebude.
A to s tou kamufláží?! Nevim no... Jako jo, člověk se pak cejtí, když má zbraň se zlatou kamufláží, ale je to při tom úplně na nic... Stejně, dřív než to člověk suverénně poctivě udělá, tak už půlka hráču s tim bude běhat, protože budou zase ty ***** easy accounty... Ale na novej mod se celkem těšim..

15.09.2011, 15:42 | +1 (0)
Avatar

Duckiller

"Účinek všech výbušnin byl snížen."
Čím dál tím víc mi to připomíná Black Ops

15.09.2011, 15:12 | +1 (0)
Avatar

MikeMW3

já jenom doufám že se to vztahuje jenom na grenade launchery, těžko si dovedu představit že by snížili damage například u normálního granátu v MW2 normální granát zabíjel jenom když si ho hodil přesně na toho hráče jakmile si jenom trochu minul tak to byl hned hitmarker takže kdyby teď u toho ještě snížili damage tak jak by to vypadalo? to by sme asi zabíjeli na 2 granáty

15.09.2011, 15:18
Avatar

Duckiller

Já zase doufám, že nadejde den, kdy přestanou lidi bulet (OMG noob, omg noob gl, omg noob rpg).

15.09.2011, 15:29
Avatar

MikeMW3

kdyby odstranili všechno čemu hráči řikaj "noob" tak by ta hra vůbec neexistovala protože za tu dobu co MW2 hraju už sem slyšel říct "noob" uplně na všechno

15.09.2011, 15:43
Avatar

zhNNNNN-JeRty

Vždycky když byl nad odemě daleko tak stejnak mě zabil. A já taky všem říkám noob, všem co mě zabijou kecáám!!( )

15.09.2011, 17:04
Avatar

lutr

ja bych granaty dal pryc uplne... protoze nesnasim kdyz je zmatek a najdenou vsici hazi granaty a je jeste veci bordel

15.09.2011, 22:22
Avatar

DumbleerCZE

Doufám že to nebude jako black ops, ten díl byl podle mě zatím nejhorší .. A hodně lidem ani nešel hrát, jelikož byl náročný.

16.09.2011, 00:35
Avatar

lutr

No mě se multak celkem libil bylo tam hodne novych veci ale nelibili se me killstrike a potom spusom upravování zbraní.(atachmenty) jinak singlac ten sem proste odehral aniz bych pochopil cokoliv co se tam děje... ta hra je celkove takova psycho kromu jsem mluvil s jednim vojákem a skoušel hrat tu hru a řikal že je to uplně nerealné a že aji vojáci maji jine maskovani a proste ze je cela hra postavena na hlavu

16.09.2011, 12:19
Avatar

EthanBB

Kedze sa poriadne nudim tak sem idem prelozit dalsie tweety od Roberta Bowlinga:
- SpecOps sa moze hrat Online, offline, solo, a 2-player co-op
- Support Recon Juggernaut nieje velka hrozba, je hlavne defenzívny, obmedzeny na Riot Shield a Pistol
- Pri dosiahnuti Prestige sa vam otvori Sprestige obchod, ktory vam dovoli vybrat si jednu odmenu, jednou z moznosti je zobrat si so sebou do dalsieho prestige levelu jeden predmet (predpokladam ze mysli zobratie si uz odomknutej zbrane a pod.)
- V SpecOps mode nebude last Stand, budete si ale moct v zbrojnici kupit schopnost revive (ozivenie).
- Advanced UAV sa bude podobat Blackbeard z Black Ops
- Commando Perk je z hry odstraneny (to uz vieme ) a je spomalene ohananie sa nozikom.

T.j. asi secko co ste vynechali

15.09.2011, 14:18 | +1 (2)
Avatar

krco

Som zvedaví ako bude fungovat to revivanie a neviem co ma kazdy proti kniferom, ved to bola sranda a stacila lubovolna brokovnica a bolo vymalovane.

15.09.2011, 15:45
Avatar

MikeMW3

to je fakt to spomalení knifováni je demence nejdřív odstraněj commando a to podle nich nestačí a ještě to knifování spomalej... to výrazně zvýší množství failů ale tak třeba si aspoň pak hráči navyknou používat spíš zbraň než knife, v MW2 mě vždycky štvalo když proti mě někdo běžel já začal střílet a on místo aby začal taky tak to doběh a knifnul mě, takže s tohohle pohledu je to možná i dobrý

15.09.2011, 15:51
Avatar

MikeMW3

jo a ten revive bude jako ve spec ops MW2 prostě budeš ležet na zemi jen s pistolí a bude ti ubíhat čas do smrti předtim než to uběhne tak tě může tvůj spoluhráč postavit zase na nohy myslim že už to dokonce i bylo vidět v nějakym videu

15.09.2011, 15:54
Avatar

caukyy

Mě nejvíce na MW2 sralo: ti KNIFERANEŘI!! to byla hrůza, sem byl na serveru kde byl normalně knifranersky klan a měli: lightweit, marathon, commando perky a tactical knife s pistolkou. No omg! já se stekal asi hodiny!

15.09.2011, 17:36
Avatar

MikeMW3

když se mi stane že se připojim na server kde sou kniferunneři tak si vemu grenade launcher s danger close a one man army a hraju s tim tak dlouho dokud si nezměněj class nebo neodejdou vždycky je tim strašně naštvu ale podle mě ještě horší než kniferunneři sou shotgunrunneři ty mě štvou dvakrát tolik...

15.09.2011, 17:54
Avatar

gezzit

Cauky: Proč? To si hrál na něaký malý mapě? To je neumíš zabít něž k tobě doběhnou???

16.09.2011, 09:53
Avatar

lutr

tak se mě stalo že sem se připojil na servr kniferu... a jak jsem to vyresil ???? vzal sem s rychlopalnou brokovnici a ti lítali vzduchem te to raci vzdali a zacali strilet

17.09.2011, 13:07
Avatar

General Sheperd

učinek vybušnin snižen ? ach jo to zas bude granat par cenťaku ode mne a nic my neudelá

Ale jinak dobry změny

15.09.2011, 13:42 | +1 (0)
Avatar

EthanBB

Skor si myslim ze pojde o vybusniny typu noobtube, claymore, c4.

15.09.2011, 14:05
Avatar

MikeMW3

to jo to je fakt na nic... myslim že ta účinost grenade launcheru v MW2 byla tak akorát (samozřejmě bez danger close) kolikrát sem střelil 1 metr od někoho a byl to jenom hitmarker tak nevim jak to teď bude vypadat když to ještě snížili každopádně já si s tim grenade launcherem udělám jenom challenge a pak už s nim skoro hrát nebudu

15.09.2011, 14:09
Avatar

krco

Lepse knifeni je este ked si das sniperku s hearbeatom a cold blood.

15.09.2011, 20:00
Avatar

Leenoha

Perfect! chcem aby to bolo poriadne dlhé... aj keď neviem či myslia aj na tých čo si to vždy zahrajú len na recruta

15.09.2011, 08:43 | +1 (0)
Avatar

lutr

to ses takova lama ???

17.09.2011, 13:08
Avatar

Andrew

tak rozhodne jsem rad ze tam bude mod TD pac tenhle mod byl na cod2 (HTF) a dost jsem se vyradil takze plus pro znacky

15.09.2011, 08:14 | +1 (0)
Avatar

krco

Len dúfam, že sa kvantita neodrazí na kvalite.

15.09.2011, 07:22 | +1 (0)
Avatar

caukyy

Jo jenže coto znamená "delší kampaň" asi tak o necelou hoďku možná tak... sice sem rád že by to mělo být delší ale de mi oto aby to bylo tak akční jak singl Black Ops který mi přišel akcí nabuchaný zatím nejvíce no jinak už se těším a 53 dní

15.09.2011, 05:53 | +1 (2)
Avatar

gezzit

Si to dej na Veterána, a uvidíš jak je ta kampaň dlouhá... Lidi si stěřujou že v Mw2 to bylo krátký, ale hrály to na recruit... Dejte si to na Vetrenáma a potom napište jak to bylo dlouhý

15.09.2011, 09:17
Avatar

Donald cze

Asi tak kazdej kdo si stezuje ze to bylo kratky to hral na tu nejlechci obtiznost.Ta je pro hrace co to nikdy nehrali nebo spis pro hrace co nikdy nehrali ani podobnou hru

15.09.2011, 09:36
Avatar

gezzit

jn, Na veterána se to protáhne o hodně...

15.09.2011, 13:00
Avatar

krco

To mi pripomina Medal of Honor Airborn kde sa stazovali ze ma 6 misi a kazda je na hodinu, stacilo si to dat na hard, a ak si urobil iba jeden chybni krok tak sa nacitalo a to mi misia potom vystacila aj 3 hodziny

15.09.2011, 15:47
Avatar

caukyy

Abych řek pravdu MW2 sem na veterána nikdy nezkoušel jen sem psal že by mě zajímalo okolik ta kampaň bude delší jinak mi MW2 na délce kampani stačila a Black Ops sem projel celé na veterána

15.09.2011, 17:32
Avatar

lutr

no hele ono to mozna bude delší ale podle mě to nebude o moc a ta kampan v BO byla hrozna sice tam byla akce ale absolutne sem nechapal děj .... a vlastne do ted nechapu... a to je vlastne u vsech COD

15.09.2011, 22:24
Avatar

Donald cze

"REJPALE" (znate z filmu)

16.09.2011, 08:34
Avatar

gezzit

Si to zahraj na rekruta, a potom na veteréna. A protáhne se to...

16.09.2011, 09:48
Avatar

DumbleerCZE

Já byl zvyklej hrát vše na střední obtížnost, teď jsem zapnul MW2 na ty největší obtížnost co tam jde, a musím říct o dost se ten singl protáhne

16.09.2011, 11:51
Avatar

gezzit

No dyť jo. Jenomže lidi brečej že je to na pár hodin když to hrajou na nejlehčí...A MW3 bude to samý když to budete hrát na nejlehčí, Bude to hodně krátký...

16.09.2011, 11:53
Avatar

lutr

mě se líbí jak ti to v MW2 samo nastaví obtížnost podle toho jak projdeš vícvikem me to hodilo tu předposledni nevim jak se menuje ale hral sem to

16.09.2011, 12:20

12

Anketa

Modern Warfare 3 mě...

Potěšilo

172 hlasů

Zklamalo

45 hlasů

Půl na půl

28 hlasů

Nevím, nehrál jsem

15 hlasů

Nejnovější komentáře

Objednávka

Partner

ClanWars
© 2010-2012 CoDGame.cz
Veškeré kopírování obsahu či částí grafiky není bez svolení administrátora povoleno.